Kristen som Joan Jett.

Bjuder på en bild än så länge! :)   Hennes frisyr är lite konstig. Den passar inte henne. Vad tycker ni?

Kristens frilla.. passar hon inte i. Hon ska ju spela Joan Jett i en film. Kommer håret se ut som det börjar när Eclipse kommer ut nästa år? Inspelningen börjar väll inte förens i November eller?  Jaja, jag bjuder på en bild på Kristen & hennes frilla.  Jag kan bara ladda upp 1 bild i taget! Jag försöker lösa det. Ni får gärna säga hur jag gör.. Aja ha det bäst!  Kram Evelina :)            Jag hittade bilderna här: http://www.myparkmag.co.uk/articles/gallery/Kristen-Stewart/?0

Kommentarer
Postat av: Marre

tjena tjejer :D

super fin blogg fan vill vara med er x)

aja, jag tkr inte hon passar i den :S

2009-07-18 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0